سئلن، همه هستي ما

پس فردا...

1391/12/25 19:11
نویسنده : مامان فری
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینی زندگیم خوبی مامانی؟ من خوبم وهر لحظه به فکر تو دارم نفس میکشم. امروز جمعه ست چیزی تا عید نمونده. هوا هم کاملا بهاری  شده و امروز نسبت به روزای قبل خیلی گرم بود من  دارم با یه  تاپ میگردم تو خونه! مامان جون من دارم از صبح کار میکنمniniweblog.com

 بابایی هم پایین داره کار میکنهniniweblog.com

  باور نمیکردم وقتی میگفتن نی نی که بیاد مامانا زودتر خسته میشن ولی حالا دیگه باورم شد!  اشتهامم خیلی کم شده ولی به زور هم که شده میخورم آخه میگم شاید تو عزیزم دلت بخوادچشمک بابایی هم ناراحت میشه وقتی میبینه من چیزی نمیخورم ، ولی سخته آدم چیزی دلش نخواد و به زور بخوره هااا!!!

نازنین مامان پس فردا باید بریم پیش خانم دکتر تا از تو خبر بده بهمون. از خدا میخوام که تا حالا همه چی خوب پیش رفته باشه و تو راحت راحت باشی63.gifراستی خانم دکترمون خیلی خیلی مهربون و دلسوزه . این خانم دکترو خاله کوچیکه بهم معرفی کرد مرسییییییییییییییییی خاله جووووووووووون  دوست داریمniniweblog.com

عزیز دلم باید برم و بقیه کارامم انجام بدم  به خدای مهربون میسپارمتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
2 فروردین 92 14:28
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ۞*زیــبا ترین درود و سلام دوسـت عزیز. وپ زیـــبای داری مـــوفــق باشیــداگر ۞*اگر خــــواســــتی بمـــن ســـر بــــزن منتظــــــر حضـــــــور سبـــزت هستم ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
پریسا
5 فروردین 92 14:06
سلام عزیزکم منم مثل همه منتظر اومدنت بودم انتظاری که شیرینه آخه من حس قشنگ خاله شدن رو تازه دارم تجربه میکنم ایشالا روزی بشه که تو بغلم بگیرمت و بوس بوست کنم از خدای مهربون هم ممنون که تو رو برای مامانت عیدی داد از ته دل خیلی خوشحالم