سئلن، همه هستي ما

نمیدونم چرا...

1391/12/12 15:17
نویسنده : مامان فری
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم خوبی؟ مامانی من امروز از صبح نگرانم...  نمیدونم چرا!!niniweblog.com 

 از خدا میخوام تو دلم راحت باشی و همه چی خوب پیش بره. تو هم دعا کن عزیزکم. کاش زودتر روز شنیدن صدای قلب نازنینت برسه و من یه خورده خیالم راحت شه . خیلی دوست دارم عسلمماچ

یه چیزی یادم افتاد بهت بگم. شاید نمیدونی که خاله کوچیکه داره تو دانشگاه اردبیل رشته مامایی میخونه و الان سال سه هست. دیشب ساعت 1 بامداد برای اولین بار نی نی یه مامان رو به دنیا آورد. قبلش بهم زنگ زده بود و میگفت خیلی اضطراب دارم برام دعا کن. بعدش من بهت گفتم مامانی بیا باهم دعا کنیم که خاله جون کارشو خوب انجام بده و اون نی نی ناز که اسمشم یلدا بود سالم به دنیا بیاد که خدا رو شکر همینطور هم شد. آفرین خاله جووووووووووووونتشویق

عزیز دل مامان به خدا میسپارمت... مواظب خودت باش، منم مواظبتملبخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

روژینا
15 اسفند 91 0:43
سلام قربونت برم
هیچوقت به خودت نگرانی راه نده همیشه توکل به خدا کن مطمئن باش کسی که این هدیه رو بهت داده خودش هم ازش محافظت میکنه.... دوتاییتونو میبوسم