سئلن، همه هستي ما

تست خون مثبت...

1391/12/9 11:43
نویسنده : مامان فری
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام مامانی خوبی؟ من خیلی خوبم و خوشحال و همه ش به خاطر توئهniniweblog.com

دیروز آزمایش خون هم دادم و دیگه واقعا دیدم خودشه و من مامان شدم...

خدایا شکرت نمیدونم چطور باید شکرت رو به جا بیارم!  ازت ممنونم که نخواستی من سال نو رو با حس  دلتنگی شروع کنم و بهم از قبلش عیدی دادی که با هیچی قابل مقایسه نیست... خدایا خیلی مهربونییییییییییییییییییییییniniweblog.com

عزیز دلم، مامان جون و بابا جون و خاله جونا وقتی خبر اومدنت رو شنیدن خیلی خیلی خوشحال شدن اونا هم خیلی دعا کرده بودن که خدا تو رو بفرسته پیشمون، شاید خدا نخواست دعاهای اونا رو بی جواب بذاره...

هیچ وقت یادم نمیره که مامان جون و خاله بزرگه میگفتن تو تا عید میای، نمیدونم از کجا میدونستنسوال

خاله کوچیکه هم خیلی کمکم کرد که مشکلی که داشتم حل شه و شاید یه دلیلش هم که تو نمی اومدی همون بود!!! باید قدر این همه خوبی رو بدونیمniniweblog.com

آخه گلم تو واقعا عین گلی و نمیتونستی تو هر شرایطی بیای و بمونی!

حالا که تو دلمی همه چی عوض شده برام. همه چی یه رنگ دیگه داره. ماهای قبل همش احساس میکردم که بین زمین و آسمونم حالا با تو تو اوج آسمونام فرشته نازمniniweblog.com

منتظرم که صدای قلب کوچولوتو بشنوم و واسم بشه قشنگترین آهنگ زندگیniniweblog.com

راستییییییییییییییییی چند روز پیش که هنوز نمیدونستم اومدی برات یه لباس خوشگل خریدم. ولی انگار یه حسی بهم میگفت که دیگه وقتشه از هر چی خوشت اومد واسه نی نی ماهت بخری. این اولین لباسی نیست که  برات گرفتم، قبلش یکی دیگه خریده بودم که اون خونه مامان جونه فعلا عکس اینو میذارم. عکس اونو هم بعدا میذارم برات خوشگلم. مبارکت باشه مامان جوووووووون انشالا به سلامتی تنت کنمبغل

کوچولوی من تو تازه از یه دنیای پاک اومدی! دعا کن همه آدما به آرزوهاشون برسن و دلشون شاد شه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)