سئلن، همه هستي ما

20 هفتگیت مبارک سیب گلابم...

1392/3/25 13:07
نویسنده : مامان فری
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازنینم. خوبی؟ خوشی؟ اونجا تو دنیای خودت بهت خوش میگذره؟ بعضی وقتا فکر میکنم طفلکی دخترکوچولوم تو یه جای تنگ و تاریک حوصله ش سر نمیره؟! وقتی تکونات بیشتر میشه و از این ور شکمم میری اونور و بالا و پایین میشی میگم لابد اینهمه جا به جا میشی تا بالاخره تو یه حالت راحت قرار بگیری! شبا تو خواب که یه دفعه متوجه میشم رو پهلو نخوابیدم زود میرم رو پهلو تا راحت باشی. آخه دیگه از 20 هفتگی بهتره مامانا رو پهلو بخوابن تا خدای نکرده نی نی ها اکسیژن کم نیارن. الهی فدات شم مادر! صبر داشته باش تا به وقتش از اون دنیای تاریک بیای بیرون وقدم بذاری تو دنیای رنگارنگ  و بزرگ زمینی ها و از قشنگی هاش بهره ببری. البته میدونم که اون دنیایی هم که تو الان توشی به نوبه خودش پرشکوه و خوبه. خدای بزرگ حساب همه چی رو کرده و اینقدر مهربونه که نمیذاره اونجا اذیت شی و بهت بد بگذره. به هر حال این فکرا سراغم میاد و از خدا میخوام تو بهترین شرایط مراقب تو باشه

 و حالا یه تبریک ویژه به دختر گلم......... به خاطر اینکه من و تو امروز درست رسیدیم به نیمه راه. خانوم طلای خوشگلم 20 هفتگیت مبارک انشالا حدود 20 هفته دیگه به سلامتی میای کنارمون و اون روز چه روز قشنگی خواهد بود دلبرکم واسه دیدن روی ماهت روزا و هفته ها رو میشمرم و امروز خیلی خوشحالم که 20 هفته به لطف خداوند به سلامتی و بی خطر گذشت و تو اینقدر نی نی خوب و ماهی بودی که من تو این مدت سختی زیادی حس نکردم و این 20 هفته برام زود گذشتkitty cat smiley 015

دختر نازم الان تقریبا این شکلی شدی

 

من که باورم نمیشه الان یه دختر کوچولوی زنده واقعی تو وجودم داره زندگی میکنهخیال باطل

عزیز دلم دوست دارم هر چه زودتر در مورد اسمت تصمیم بگیریم تا دیگه با اسم صدات کنم!

داریم کم کم اتاقتو آماده میکنیم. میدونم که خیلی قشنگ میشه. امیدوارم تو هم بپسندی نازمامان.

دیروز بابایی داشت کمد سرویس خوابتو طراحی میکرد. بابایی طراحیاش حرف نداره. منتظر نتیجه کارش باش تا خودت ببینی

دخمل گل مامان و بابا مواظب خودت باش. به خدا میسپارمت. دلم میخواد این مدت باقیمونده هم سریع بگذره و اون روزایی برسه که بغلت کنم... بوسه بارونت کنم... بوت کنم. ...نازت کنم.... وقتی خوابی کنارت بشینم و تماشات کنم... الهی قربون دست وپای کوچولوت بشم خانوم گلم همین الان داری همش تکون میخوری و من دارم تکونای سطح شکممو میبینمGreen smiley 019

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
30 خرداد 92 20:09
20 هفتگیش مبارک یه اسم براش زودی انتخاب کن با اسم صداش کنیم ایشالا چشم بهم بزنی 20 هفته ی بعدیم بگذره و نینیت بیات تو بغلت مواظب خودت و نینی دخملی باش
پریسا
5 تیر 92 8:31
ایشالا به امید خدا نیمه دوم راه هم چشم به هم بزنی به سلامتی تموم میشه مواظب خودت و نی نی باش
مامانی آرتین
15 تیر 92 15:26
عزیزم انشاا... فرشته کوچولوتونو به سلامتی در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن خاله جون