سئلن، همه هستي ما

زیباترین آهنگ دنیا...

1392/2/7 0:27
نویسنده : مامان فری
2,349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر گوشه م ، خوبی مامانی؟ منم خوبم و دارم روزا و هفته ها رو میشمارم.Cute smiley 002

شبا با فکر تو خوابم میبره و صبحها که چشامو وا میکنم اولین نفری که یادم می افتی.

وقتی میشینم و با خودم فکر میکنم که یه فرشته ناز نزدیک 3 ماهه که پا گذاشته تو وجودم و هر لحظه در حال رشد و تغییره، وقتی به این فکر میکنم که یه قلب دیگه غیر از قلب خودم داره تو وجود من میتپه و به یه نفر زندگی میبخشه از این فکرا تنم میلرزه و یه چیزی شبیه بغض میشینه تو گلوم...

امروز 3 ماهت تموم شد گلم،  یعنی من و تو باهم یک سوم این راهو پشت سر گذاشتیم. خدا رو شکر که روزای خیلی سختی نبود. امیدوارم باقیمانده راه رو هم به خوبی طی کنیم.

حالا از یه روز قشنگ دیگه برات بگم، روزی که دوباره رفتم سونو تا تو رو ببینم. 27 فروردین موقعی که 11 هفته و 4 روزت بود. خانم دکتر بازم مثل دفعات قبل سونوگرافی دانش رو که اسم دکترش دکتر سیمین رهبر هست معرفی کرد. بدو بدو رفتیم تا مبادا تعطیل شه. این سونوگرافی واسه اندازه گیری ان تی بود که اگه میزانش طبیعی باشه نشونه سالم بودن نی نیه. ان تی یعنی مایع پشت گردن جنین. رفتیم و منتظر نشستیم تا نوبتم برسه. بعدش رفتم و دراز کشیدم. خانم دکتر اون دستگاهو رو شکمم حرکت میداد و تند تند یه چیزایی میگفت که همکارش بنویسه. منم ازقبل میدونستم که ضخامت نرمال ان تی تو چه حدودی باید باشه وقتی گفت حدود 1 یه نفس راحت کشیدم و خیالم راحت شد. تو همون حال و هوا بودم که خانم دکتر یه صدای قشنگ پخش کرد واسم و گفت اینم صدای ضربان قلبشه. ای خدا! تازه میخواستم از اون آهنگ بی مثال غرق لذت شم که یه دفعه قطعش کرد Cute smiley 070جوجه کوچولوی من قلبت عین گنجشک تند تند میزد خیلی حس خوبی بود از شدت ذوق ذره ذره وجودم میلرزید و ناخودآگاه لبخند میزدم. این دفعه ماشاا...نسبت به دفعه قبل خیلی بزرگتر شده بودی و قدت 48 میلیمتر بود. خانم دکتر گفتن که جای نی نی هم خوبه و من خوشحالتر شدم.Cute smiley 051 بعد که برگه سونو آماده شد و گرفتیمش با بابایی چشم دوخته بودیم به عکس تو. این تویی مامانی

دو روز بعد یعنی 29 فروردین هم آزمایش خون دادم واسه غربالگری که جوابش 9 اردیبهشت آماده میشه.

راستی تو برگه سونو نوشته بود "ان بی" تشکیل شده که بعد از گشت و گزار تو اینترنت متوجه شدم که منظور از "ان بی" استخوان بینی هستش!

عزیز دلم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که تا الان روزا به خوبی گذشته و تو سالمی. این بزرگرین هدیه خداست.

چند روز پیش واست چند تا لباس خریدم گلم ولی دیگه عکسشو نمیذارم تا انشاله عکسای سیسمونیتو بذارم.

عشق من دوستت دارم بیشتر از همه دنیا... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهلا
8 اردیبهشت 92 12:06
سلام تانسوی مهربونم چه وبلاگ نازی درست کردی عزیزم من چند باری اومدم و بهش سر زدم خیلی گرم و صمیمی حرف زدی عکس سونو نی نی نازت دیدم الهیییی فداش شم آدم دلش میلرزه خیلیییی مواظب خودت باش دوست مهربونم میبوسمت
خاله فاطمه
8 اردیبهشت 92 13:41
سلام نازنین خاله دست مامان فریبات درد نکنه که اپ کرد و از انتظار درمون اورد خیلیییییییییی خوشحالم خاله خیلییی دوستمم الان کنارمه اسمش نیلوفره با هم داشتیم میخوندیم اپ مامانتو خالی از روی ماهتون میبوسم
sona
9 اردیبهشت 92 15:42
سلام تانسو جونم خوبی خیلی دلم برات تنگ شده بود دیگه به ما سر نمیزنی وبلاگ نی نی کوچولوتم خیلی خوشکل انشالله به سلامتی بیاد بغلت دوستدارم تانسو جون
روژینا
9 اردیبهشت 92 19:06
الهی بگردم ماشاله از فندوقی در اومده و کم کم داره یه نی نی خوشگل و ناز میشه ..... انشاله خدا بهت ببخشه مامان فری من که دل تو دلم نیست عکسهای خودشو برام بزاری انشاله به زودی.... خوشحالم که گلت سالم بوده انشاله تا همیشه سالم و شاد باشین در کنار هم میبوسمت عزیز دلم
پریسا
10 اردیبهشت 92 12:51
عزیز دلم واسه همینه که میگن تا پدر و مادر نشی احساس واقعی و زیبای اونا رو درک نمی کنی یه احساس ناب و بی مثال
شادینا
10 اردیبهشت 92 14:10
به امید روزهای شاد برای تو و نینی نازت.
ندا دوست خاله فاطمه
11 اردیبهشت 92 15:16
dashtam ba khodam fek mikardam ke cheghaaaaad pakid shoma joze mehrabuntarin madaraye donyayid