سئلن، همه هستي ما

نظرات (7)

خاله فاطمه
3 آذر 92 22:29
اون عکس بالایییییی دلمو برددددددددددددددددددددددد،واااااااااااااای،چقدر معصووووووم،خوش به حالت ابجی هر لحظه یه تیکه از روح پاک خدا کنارته
خاله فاطمه
3 آذر 92 22:34
اجی نگاش چقد خاص و عمیقه،ادم سیر نمیشه از اون چهرش!!!
مهلا
17 آذر 92 17:10
سلااااااااااااااام تانسو جونم خوبی دوستم ؟؟؟؟؟قدم نو رسیده مبارک باشه خانوومیییعزیزم دختر نازتو دیدم ماشالااااا هزار ماشالاااااا خیلی نازه انشالااا که خیرشو ببینی عزیزم و سایه تو و پدرش سالیان سال بالاسرش باشه اسمش هم خیلی نازه الهی فداش شم به جای من حتما ببوسش
مامان فری
پاسخ
سلام قربونت برم مهلا جون مرسي كه به يادم هستي و به وب دخترم سر ميزني انشالا ني ني ناز شما هم سالم بياد پيشتون
مامان آویسا
19 آذر 92 18:16
چه عروسک ملوسکی خداحفظش کنه با تبادل لینک موافقی با اجازه شما رو لینک کردم
مامان فری
پاسخ
ممنونم عزيزم حتما چرا كه نه!
اشراق مامان علیرضا
2 دی 92 13:32
وایی عسیسم چه دخملک ناسی
مامان فری
پاسخ
ممنون عزیزم
روژینا
13 دی 92 14:52
ای جون دلم ماشاللهههه خدا بهت ببخشه عزیزم واسه منم دعا کن حالم خیلی بده (بخاطر شرایط ویار) و نمیدونم تا کی ادامه داره
مامان فری
پاسخ
امیدوارم هر چه زودتر حالت بهتر شه روژینا جون ممنون که به یادم هستی
مامان پرنیا
27 بهمن 92 15:51
سلام چه عروسک نازی ماشاالله من شما رو لینک کردم شما هم به ما سر بزن
مامان فری
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما