سئلن، همه هستي ما

ای جونم...

1392/2/22 21:31
نویسنده : مامان فری
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرکم

این ترانه و آهنگشو خیلی دوست دارم. هر موقع بهش گوش میدم تصور میکنم از طرف من به تو عزیز دلمه مامانی. هر روز صبح به عشق تو بهش گوش میدمValentine smiley 008

 

ای جونم... قدمات رو چشام بیا و مهمونم شوValentine smiley 058

گرمی خونه م شوValentine smiley 064

ببین پریشونه دلمValentine smiley 103

بیا آرومم کنValentine smiley 074

ای جونم...می خوام عطر تنت بپیچه تو خونه مValentine smiley 115

تو که نیستی یه سرگردون دیوونه مValentine smiley 173

بیا که داغونمValentine smiley 080

ای جونم...عمرم...نفسم...عشقم...Valentine smiley 075

تویی همه کسم وای که چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم...Valentine smiley 051

ای جونم... دلیل بودنم... عشقم...Valentine smiley 083

مث خون تو تنم وای که چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم...Valentine smiley 035

ای جونم... من این حس قشنگو به تو مدیونمValentine smiley 101

میدونمValentine smiley 060

تا دنیا باشه عاشق تو می مونمValentine smiley 138

میدونم که می مونمValentine smiley 125

 

 

دوست دارم گل خوش آب و رنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)