سئلن، همه هستي ما

واکسن چهار ماهگی...

1392/12/6 10:14
نویسنده : مامان فری
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سئلن گلی عزیز دل مامان الان تو کنار من تو حالت نیمه نشسته ای و داری با آقا گاوه بازی میکنی. منم گفتم از فرصت استفاده کنم و بیام از روز واکسن چهار ماهگیت بگم!

صبح ساعت ده و نیم بابا جون و مامانی جون اومدن تا ببریمت مرکز بهداشت و واکسنتو بزنیم قبلش قد و وزن و دور سرتو اندازه گرفتن که وزنت یه خورده از حد نرمال پایینتر بود یعنی باید شش و پانصد میشدی که شش و سیصد بودی ولی خانم بهداشت گفتن که زیاد مهم نیست و جبران میشه تو ماهای بعد ولی من بازم ناراحت بودم تا دیروز. از اون روز دارم بیشتر و بهتر غذا میخورم تا تو هم بهتر وزن بگیری! ولی ماشالا قدت ٦٥ بود که از منحنی رشد خودت زده بود بالا و دور سرت ٤١ و نیم بود که تو منحنی بود. عزیزکم آرزو میکنم که همیشه سالم و سرحال باشی ان شالا

بعدش نوبت واکسنت رسید و باباجون و تو و خانوم بهداشت رفتین تو اتاق و منم بیرون منتظر موندم. این دفعه زیاد از محل حادثه دور نشدم و سعی کردم خونسرد باشم ولی همینکه صدای گریه تو بلند شد اشک منم دراومد sad tears emoticonیه هو صدای بلند گریه ت قطع شد من چند ثانیه منتظر شدم و دیدم صدات نمیاد. فکر کردم زبونم لال نفست بند اومده دویدم طرف اتاق و به دنبال من خانوم بهداشت اونم مثل من فکر کرده بود ولی دیدیم بابا جون بغلت کرده و تو هم زود آروم شدیماچ

دخترک گلم این دفعه هم خدا رو شکر تب نکردی ولی روز بعدش یه کم گریه کردی که انگار پات درد داشت چون زیاد تکونش نمیدادی فدات بشم کوچولوی مامانsad and sorry emoticon

حالا قراره ١٨ همین ماه دوباره واسه اندازه گیری وزنت بریم مرکز بهداشت

سئلنم همه هستی من خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییی دوستت دارم . خدایا هزاران بار شکرت که این فرشته زیبا رو به ما هدیه دادی

I love you Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسرین
24 فروردین 93 14:38
سلام ماشاءاله دخترت فتوکپی خودت است خدابراتون نگه داره
مامان فری
پاسخ
سلام نسرین خانم ممنون که بهمون سر زدین